Vergunning Amsterdam
Het volledige vergunning proces voor Amsterdam uithanden geven aan Magic Movers

Indien u verhuisd naar of van Amsterdam is het in veel straten verplicht om een vergunning of melding van objecten aan te vragen bij de gemeente.
Niet voor iedereen is dit even makkelijk om te doen, wij van Magic Movers verzorgen volledig de vergunningsaanvraag voor gemeente Amsterdam voor u.

Dus heeft u een verhuisvergunning nodig in Amsterdam? Het enige dat wij van Magic Movers in rekening brengen zijn administratie kosten van € 50,00 excl. btw per aanvraag.

Wat zijn de meest voorkomende verhuis vergunningen in Amsterdam?

  • TVM (Tijdelijke verkeersmaatregel) wordt meestal aangevraagd zodra wij met een verhuiswagen en/of verhuislift de straat blokkeren omdat dit noodzakelijk is om de verhuizing te verrichten. 
  • Parkeervakken reserveren is ook mogelijk, op deze manier reserveren wij parkeervakken voor de gehele dag voor uw verhuizing zodat de verhuislift en/of verhuiswagen hier op kan parkeren en dus niet de straat blokkeert.

Wat zijn de kosten die gemeente Amsterdam rekent voor de vergunningen?
De gemeente rekent voor het reserveren van parkeervakken € 129,00 + het dagtarief per parkeervak (Dit is tot 2 parkeervakken, indien er meer nodig zijn dan zullen de kosten per vak hoger zijn).

Voor het afsluiten van een straat en of reserveren dienen ook standaard de kosten van een TVM betaald te worden, dit is € 237,40 wat de gemeente standaard door berekend. 
 

Kunnen wij deze zorg voor u uit handen nemen? Wij regelen de volledige vergunning voor €50,00 excl. btw per aanvraag.

Neem contact op